torsdag 9 oktober 2008

Snart träning

Bloggandet har inte varit prio 1 nu ett tag då jag haft mycket att göra..men nu jobbar jag inte alls lika mycket så nu kanske jag ska hinna skriva lite oftare..:-)

Ska snart iväg in till stan för att inhandla ett hopprep..ska ha det som uppvärmning på kickboxningen ikväll! Får se hur det går med min axel, gjorde illa den på förra träningen då någon nerv måste ha hoppad snett..kunde inte lyfta armen innan de drog ut den :-/ Nu känns det bättre men det gör lite ont om jag har upp armen över huvudet..så det blir en lugn träning ikväll för axeln..inga armhävningar och lösa slag. Suck..

Slänger in lite bilder..

Tänk om det kunde se såhär ut ute nu!



Nu ska jag leta reda på träningskläderna så jag kommer i tid till träningen!
/Andrea

Inga kommentarer: