lördag 5 september 2009

Formen 5 september

Har tyvärr inga bilder att visa då jag glömt kamerasladden till datorn hemma...tur i oturen kan man väl säga för formen känns inte alls bra! :( Har inte kunnat gymma den här veckan pga att gymmet jag ska träna på här nere inte har öppnat än. (Men sen blir det ett splitternytt gym som Friskis o Svettis har öppnat här i lilla Lomma. Nice!)
Kosten har också varit dålig då jag äter för sällan och inte var tredje timme som jag brukar:( Tar ju lite tid att anpassa sig till allt "nytt". Sen har det bara blivit "diet soppor" till lunch under skoldagarna då jag inte hinner få i mig något annat eftersom jag måste hem och släppa ut Myntha.

Jag kan däremot skriva ner mina mått, har blivit lite ökningar men annars ligger det ungefär som förra månaden.

Midja smal: 69cm -1cm
Midja bred: 85cm +1cm
Stuss: 102 cm +1 cm
Lår: 61 cm +-0

Vill börja träna ordentligt igen!

3 kommentarer:

Elin sa...

Jag tror inte en vecka har gjort så jättemycket på dig vännen. Du som såg så fräsch & vältränad ut sist vi sågs. Det är bara att göra det bästa av din situation nu & anpassa dig till det nya livet så ska du se att du kommer in i nya rutiner snart. Vi vet båda två att du är grym när det gäller träning & kost! puss

Elin sa...

Andrea!! Nu är det dags att uppdatera din blogg.. ;) In och tittar varje dag och hoppas att du ska ha skrivit något. ;)

Andrea sa...

Haha ja jag har varit hemskt dålig med uppdateringar..men idag blir det 2 inlägg på bara en dag:)
Ska bli så kul att ses på fredag!!