tisdag 11 augusti 2009

Formen 11 augusti

Har varit seg med att uppdatera bloggen på sistone har haft mycket att göra under några veckor. Mycket jobb men också strul med de utbildningarna jag sökte. Verkar inte som om jag kommer in i Uppsala på Landskapsarkitektprogrammet...är så många som väljer att läsa nu p.g.a. det inte finns så mkt jobb så intagningspoängen är rätt så mkt högre detta året:/ Känns surt men min reservplan är att läsa tredje året för Trädgårdsingenjörer i Alnarp/Skåne..så det lutar väl åt att det blir så nu.


Men här kommer iaf några dagsfärska bilder på formen. Tappar lättast på överkroppen men de på lår/rumpa sitter som berget :/

Vikt: 63,8kg
Lår: 61cm
Stuss: 101cm
Midja smal: 70cm
Midja bred: 84cm




Nu blir nästa formkoll i början på september hoppas på trevligare siffror då! :)

2 kommentarer:

Elin sa...

WOOW!!!! Du är SÅ HIMLA DUKTIG vännen!!! Vilken skillnad mot sist jag såg dig! Du är ju bara så grym! Håll i detta nu! =D =D =D

Andrea sa...

Tack! :D Som jag sa till dig idag så ser man inte förändringen själv lika lätt som andra gör det. Det var en stor skillnad på dig också!! Bara att hålla i detta nu :D