måndag 21 september 2009

Formen 21 september

Skulle ju lägga ut lite bilder på formen. Formen känns inte alls bra, men jag tror att mycket sitter i huvudet eftersom gymträningen ligger nere nu vilket gör att det helt enkelt inte känns bra för den saken skull. Har gått upp ca 2 kg men annars ligger måtten som förra "formkollen".




Ska hem nu till helgen bl.a. för att vara med på antagningstester till Hälsoutvecklarprogrammet i Uppsala men också för att fira min och mormors födelsedag vilket kommer leda till tårta och andra onyttigheter..:) Så jag har tänkt att efter den här helgen ta tag i kosten rejält! Har tänkt köra en till period med Js-dieten, körde den förut 1 månad med rätt bra resultat. Men jag vill framför allt komma in i ett annat mattänk, just nu är det mycket och onyttigt. Mådde jättefint under den perioden också..platt lugn mage hela tiden.
Men innan jag börjar så måste jag hitta ett gym att träna på, för man får inte köra tuffare konditionsträning under dieten men styrketräning går fint.

Haha mina korridorskompisar kommer tycka att jag är galen..de tycker redan nu att jag är så nyttig..:) Fast nu med jordnötssmör och proteindrinkar blir det nog lite väl konstigt för "vanliga" svenssons.
.
Nu är det dags för sängen!
Natti natti

Inga kommentarer: