tisdag 21 april 2009

Springa

Nyss inkommen från min löprunda på 45 min. Det var så härligt att springa..precis lagom kallt och ingen blåst :) Hade såklart hundarna med mig också så då fick dom komma ut och rör på sig dom med!

Gillar verkligen att springa ute..man får frisk luft, vara ute i naturen, hundarna får springa av sig, man rensar huvudet väldigt bra och kommer in glad, avslappnad och utvilad (inte kroppen då men huvudet:)
.

Såhär kleggigt hade jag inte när jag sprang som tur var;)

Tidigare idag blev det axlar och mage på gymmet, märker att jag fått mer muskler vilket är nice. Vinterträningen har varit effektiv:)

Nu ska jag ta min proteindrink och mina riskakor o sen in i duschen. För Fysikboken väntar på mig..! Är nu helt klar med Kemi A och B..så himla skönt fick VG i båda. Nu är det focus på matten och fysiken som gäller så ska jag fixa detta:)

Inga kommentarer: