onsdag 16 december 2009

Alice Cooper`s..

sista framträdande såg jag i går i Västerås på Bombardier Arena. Var häftigt att se en sådan "storhet" inom rocken:) Rösten höll inte hela vägen då han bl.a. inte kunde sjunga en av mina absoluta favoritlåtar "Poison" fullt ut..men som vi pratade om i bilen hem så är han faktiskt 61 år och har varit aktiv sen 1964...så det får man kanske ha lite överseende med då:)

Kul var det i alla fall!




Har tenta i morgon på "Ledarskap och Grupputveckling" så vi var några stycken ur klassen som efter skolan gick till ett café och plugg/fikade. Jättetrevligt samtidigt som man lärde sig saker:) Ska kolla igenom papperna lite till innan jag lägger mig för kl 08 ska jag träffa Jenny för att plugga till Anatomitentan som vi har efter jul. Dukigt va!?:)
Så det är bara att sätta igång, inte skjuta upp det till sängdags som jag brukar göra!
Let´s work!!

Inga kommentarer: