onsdag 2 december 2009

Månskenspromenader

Började dagen med en härlig morgonpromenad med hundarna! Är ju van att traska våra 50 minuter när det är kolsvart, blött och geggigt..men imorrse var det månsken och glittrande rimfrost ute:) Var så fint när det började ljusna i öster då solen gick upp! Hade gärna varit ute längre..
.

I skolan hade vi pausgympa så det blev stretch och genomgång av hela kroppen + avslappningsövning...som jag somnade på! Har lyckats göra det på nästan alla avslappningsövningar vi haft hittills...måste vara himla avslappnad:)

Efter skolan bar det av till gymmet där jag körde ett bröst och tricepspass. Direkt efteråt 60 min spinning, kände mig seg i benen efter spinningpasset jag körde igår men fick fart på benen ändå:) Försöker pressa mig så mycket jag kan under varje spinningpass så att jag känner att jag tränat!

Blev också en kvällspromenad med hundarna på ca 35 min! Så nu känner jag mig härligt avslappnad så jag hoppas att jag somnar lika lätt som jag gjorde i skolan:)
Natti natti!

Inga kommentarer: