tisdag 25 november 2008

25 dagar kvar

Då är 5dagar på dieten avklarade och 25 är kvar. Det känns rätt bra men jag börjar känna att energin inte riktigt är på topp, men så visste jag att det skulle bli pga noll kolhydratintag. Än så länge så har jag inga problem alls att äta jordnötsmör och proteinpulver, kände mig så välgödd efter semestern att det känns rätt skönt att äta såhär nu. Magen håller sig platt och fin utan att svälla upp för minsta lilla.
Från fredag till lördag har jag min kolhydratuppladdning och då ska jag äta mycket kolhydrater, protein och lite fett. Så då kan jag äta mer normalt :)

Funderar på att åka iväg och träna kickboxning..ska ju egentligen inte träna intensiv konditionsträning men känner att jag inte kan vänta med att träna det ändå till efter jul. Men träningen får lov att bli mycket lugnare och så blandar jag med min proteindrink och tar med så jag får snabb energi direkt efter träningen. Yes så får det bli, i alla fall idag.

Ska ta ut hundarna en stund nu innan jag åker!

Elin - Ett tag sen nu..:) Berätta hur det går för dig!!

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig du är! Det här kommer du klara. ge inte upp. Tänk på att vi ska se resultat på varandra när vi ses igen. :) Varje gång jag känner att det är jobbigt tänker jag på dig och vet att jag inte är ensam om att kämpa. Då går det lättare. =P
Det går bra för mig. Sitter här i träningskläderna och ska alldeles strax iväg till gymmet. *längtar* :)