torsdag 20 november 2008

Hemma igen

Då är en härlig vecka på Gran Canaria avslutad. Var så skönt där, fint väder hela veckan :-) Känns konstigt att jag igår kväll gick runt med shorts och flipp-flopp ute nu när jag kommit hem till kalla Sverige. Lite blandade känslor att komma hem faktiskt..var underbart där borta men samtidigt så är det också rätt skönt att vara hemma igen. Har ätit lite väl gott också så nu blir det lite drastiska åtgärder vad gäller kosten... Men jag kände att jag ville unna mig när jag väl är utomlands..så då får man göra det bästa av saken efteråt!
Börjar i morgon och ska försöka hålla det i 4v...



Gran Canaria

Vårat hotell



Flum på restaurang


Kämpa på nu Elin, nu är det inte så lång tid kvar men på 4v kan det hända mycket! Du är grym :-)
Adios //Andrea

1 kommentar:

Anonym sa...

tack tjejen! Det här ska vi klara! Snart är det ny dag hos dig! Då är det bara upp och ge järnet. *peppar på* som du skrev, på 4 veckor kan det hinna hända mycket =) Ses innan jul! Då ska vi ha resultat! Fina bilder från semestern! Du är bäst! kramar elin