tisdag 30 juni 2009

Bra och dåligt

Har precis blivit bättre i min förkylning som jag drog på mig för snart 1 vecka sen..så skönt! Var rädd att den skulle vara kvar när jag åker till Skotland på fredag. Men den verkar ge med sig..*peppar peppar*. Så det är jättebra!!

En annan sak som inte alls är bra är att jag har sänkt min gymnasiepoäng efter mina studier på komvux. Men jag kollade upp detta noga innan jag började läsa in ämnena med studievägledningen på SLU då jag verkligen inte ville sänka min poäng..men fick som svar att jag inte skulle göra det om jag läste där.
Jag valde mellan komvux och ett tekniska basår..det blev komvux eftersom det låg närmare och att inte skulle spela någon roll vart jag läste ang. min poäng. Hade jag valt ett tekniskt basår så hade det inte påverkat min poäng ett dugg men det gjorde den på komvux...sååååå surt!
Så nu håller jag på och ringer till dom för det här får dom fixa till..vill inte missa att komma in på en utbildning som jag under ett år har läst in ämnen för att få behörighet till bara för att dom har gett fel information!

Nej istället för att sitta här och arga upp mig mera så går jag och lägger mig. Ska upp tidigt i morgon och jobba i hemtjänten!

Natti

Inga kommentarer: