söndag 21 juni 2009

Tillbaka igen

Har inte orkat blogga på ett tag..har varit så mycket annat som tagit all tid. Min lillebrors student, sista pluggrycket och inlämningen av mina kompletteringsbetyg, agilitytävlingar m.m. Fullt upp alltså! Men nu ska det väl kanske bli lite bättre uppdaterat..vi tummar på det :)


Träningen har jag kört på med som vanligt, inget latande där inte! Idag har jag vilodag...är faktiskt rätt skönt men bara om man känner sig välförtjänt av det!


Är mitt uppe i ett brödbak..håller på och bakar mörka lantbrödskakor. Har aldrig bakad dem innan så jag hoppas de kommer bli goda:) Har blivit så nu när jag inte har något plugg längre att jag måste ha något att göra, så jag hittar på lite olika dagsprojekt. Gillar inte att bara dega mig igenom dagarna..måste göra något vettigt!

Nej nu ska iväg och kika på bröden i ugnen!

3 kommentarer:

Bullen sa...

Oj, vad söt du är! Hoppas att ditt bakningsprojekt blev bra :)

Vad är det för ras på dina hundar förresten?

Jeanette sa...

Åh så gott! Hoppas bröden blev goda. Ha det super! Kramar

Andrea sa...

Bullen - Tack det var snällt sagt! :)
Charlie är en Collie och Myntha är en Shetland Sheepdog

Jeanette - Ja det blev goda men väldigt små trodde att det skulle bli minst dubbelt så stora:) Men huvudsaken är ju att de smakade gott! Ha det bra i sommarvärmen:) kram på dig