lördag 10 oktober 2009

Tro det eller ej..

men jag börjar komma fram till ett beslut om vilken av utbildningarna jag ska gå!
Det har tagit tid och mycket velande fram och tillbaka då jag som sagt är intresserad av båda.

MEN eftersom jag trots allt vill in på Landskapsarkitektprogrammet så är det klokast att läsa klart här. Det är en chansning då jag kanske aldrig kommer att komma in men då har jag iaf en kandidatexamen med mig och skulle jag komma in så har jag sååå mycket mer förkunskaper än de andra som börjar på utbildningen! Behöver inte läsa 5år då heller utan kan korta ner den.
.
Träningen kommer jag fortsätta med även om jag inte blir lika duktig på kost och träning som jag skulle ha blivit om jag gick utbildningen i Uppsala. Men jag får helt enkelt inse att jag inte kan vara bra på allt..även om jag vill :)



Skönt att ha bestämt sig..iaf för stunden :)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Va skönt att du bestämt dig! Grattis! :D Ha det så bra! Kramar

Andrea sa...

Haha jaaa fast nu har jag ångrat mig igen :) Ska iaf åka till Uppsala och testa på utbildningen och se om det är något för mig..sen får jag se hur det blir!:)
Kram på dig!