onsdag 14 oktober 2009

Morgonpromenad vid havet

Gillar helt klart att gå promenader eller jogga på morgonen bäst. Finns inget bättre sätt att starta dagen på än med en promenad/jogging ute :) Då blir man piggare, får frisk luft och orkar ta tag med allt som ska göras under dagen på ett mycket bättre sätt!

Sen gör det ju inget om det är såhär fint väder som Myntha och jag hade under dagens promenad vid havet!

På väg mot havet

Myntha ser jätteglad ut...nej matte inte ett kort till :)


Myntha kan buga!


Härifrån ser man både Turning Torso och Öresundsbron

Min sötnos :)

Myntha undrar om det är okej att hon jagar bort fåglarna:)

Var ute i nästan 2 timmar! Perfekt start på dagen :)
.
Nu ska jag plugga!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

En liten "Award!" har jag delat ut till dig! Om du vill kan du anta utmaningen som medföljer, men känn absolut inget tvång! Vill bara berömma dig bland annat för en underbar blogg!

Andrea sa...

Åh tack:) Jag antar utmaningen!!