söndag 22 november 2009

Superbra helg

Min helg har varit riktigt bra, är ju ledig på fredagar så man hinner verkligen få ut mer av helgen!

Träffade Elin i Uppsala efter skolan i torsdags, var länge sen sist så vi pratade på non-stop i nästan 4 timmar :) Var såå roligt! Shoppade lite kläder också och eftersom vi har samma smak så hittade vi en hel del..synd att man inte har råd med allt bara :)
Är roligt att plugga i Uppsala nu då vi hinner ses mera!!

Lördagen var också riktigt bra, härligt att vakna utav att solen lyser in genom fönstret..var ett tag sen nu! Var ute i stort sätt hela dagen..gick min vanliga morgonpromenad med hundarna och la sen några spår till dom. Var så fint väder så det hade varit slöseri att sitta inne!
Sen tog jag med mig min hund ut på en 8km joggingtur precis innan solen gick ner..var så härligt att springa under en blå himmel och solen som lyste skönt i ansiktet:)

Dennis kom förbi under eftermiddan/kvällen och vi pratade en del och avverkade ett pass på gymmet. Blev rygg, biceps och mage. Känns så skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt igen!! Känslan man får efter att man tränat är så himla skön och man känner sig nöjd med sig själv:)
Men jag märker att jag tappat en del under dessa 2 månader som jag inte kunnat gymma, orkar inte lika mycket på gymmet vilket känns rätt frustrerande..men jag ska komma dit igen och bli starkare än vad jag var då!

Idag har det varit skittrist väder, verkligen skillnad mot vad det var igår. Så det har blivit en vilodag från träning vilket man också behöver ha!




Ska försöka hinna plugga lite nu också så jag inte bara har "slappat" mig igenom helgen :)

Inga kommentarer: