söndag 22 november 2009

Veckans träning

Måndag: Rygg, biceps + mage
Tisdag: Ben + vader, 60 min spinning (inte så smart att köra båda samma dag men jag ville verkligen)
Onsdag: Axlar + mage
Torsdag: Vilodag
Fredag: Vilodag
Lördag: Löpning 8 km, rygg, biceps + mage
Söndag: Vilodag

Summering:
Gått morgonpromenader ca 50 min varje dag förutom måndag.
Blev en vilodag för mycket och ett kardiopass för lite, missade även att köra bröst och triceps. Men nästa vecka ska bli bättre! Är ju bra att ta det lite lugnare nu i början efter mitt uppehåll.

2 kommentarer:

Elin sa...

Tack själv för i Torsdags! Jag har haft exat samma vilodagar som dig den här veckan, torsdag, fredag och idag! =D Imorrn kör vi på med ett nytt träningspass! Right? ;)

Andrea sa...

Då får vi se om vi får samma vilodagar denna veckan också:) Har inte tränat idag då jag kommer hem så sent men imorrn blir det gym och spinning!! Nu kör vi!:)