måndag 11 februari 2008

Många bollar i luften


Här är det både grupparbete i affärsplanering, exjobb, tentaplugg och en massa annat som snurrar runt i huvudet...
.
Just nu pluggar jag markkemi för fullt och känner stressen komma ju närmare tenta dagen jag kommer. Tänk att jag alltid tror att jag ska hinna med så mycket mera än vad jag gör..har inte ens hunnit börjat kolla på räkneuppgifterna än och det skulle jag ha börjat med igår..illa! Aja fattar markkemin bättre nu i alla fall och det är ju positivt :-)

Skippade taekwondon ikväll p.g.a. plugget men det kändes hårt för snart ska jag åka hem och då missar jag träningen i 2 veckor. Tränade på gymmet både lördag och söndag och joggade med Myntha efteråt. Tränade ben igår och ja benen var inte alls lika pigga när jag skulle springa sen efter ett tungt benpass på gymmet...varje steg kändes och det gick inte fort hade knappt någon kraft kvar i dom. Så det var en liten tant som knata om mig..hehe. Trodde jag skulle ha riktig träningsvärk idag men det känns faktiskt okej, har varit med om värre! Ska kolla på ett gym hemma om jag kan träna där den tiden jag är hemma..de har spinning också så då kan jag köra det!

Funderar ju att plugga utomlands under mitt tredje år och det ligger en skola i Gloucestershire i England som jag ska söka till. Då kommer jag läsa en termin där, skulle vara spännande :-) Verkar finnas roliga kurser där också så det skulle vara kul om jag kom in! Men sista ansökningsdagen är den 15/2 så det måste jag komma ihåg att göra efter tentan!

Tillbaka till pluggandet...


Inga kommentarer: