söndag 3 februari 2008

Sockerchock

Hade min ätardag idag..har infört det nu då Sandra (dietisten) tyckte jag skulle ha det..inte för att det är så bra men det kan vara mentalt bra så man orkar hålla i resten av veckan. Men nu har jag ju knappt ätit något socker eller onyttigt alls sen i julas och fick ont i magen..kroppen är ju inte van vid socker nu. Usch ska inte äta så nästa gång..mår bara dåligt av det. Ska bara köpa någon chokladbit (om ens det) och sen satsar jag på god lunch och middag istället. Tur att man lär sig något av sina misstag...

Annars har det varit en bra dag..en riktig Myntha dag :-) Har varit ute med henne nästan 4h idag, tränat Agility och gått promenader. Var fint väder för en gångs skull så det var riktigt härligt ute :-)

Nej, nu ska jag ta Myntha och sen diska! Nattugglan Andrea är i farten igen..

Natti!

Inga kommentarer: