tisdag 8 april 2008

University of Gloucestershire...here I come

Då är det klart...jag kom in på universitetet i Cheltenham, England! Jättekul men också läskigt. Kommer läsa där vt 09, om 8 månader alltså om det blir som jag tänkt. Skulle vara en riktig utmaning och väldigt utvecklande :-) Samtidigt är det ju läskigt att komma till ett helt nytt land och inte känna någon..men jag kände ju ingen när jag flytta ner till Skåne heller och det gick ju bra :-) Men jag kommer absolut att åka dit, man måste ju testa! Trivs jag inte så är det ju bara att åka hem igen. Jag kommer aldrig förlåta mig själv om jag inte ger det en chans :-)

Eftersom jag inte kan lägga upp youtube här..så blir det en länk dit. En väldigt bra låt..tycker den passar in så bra i mitt liv nu..:-) It´s my life...

http://www.youtube.com/watch?v=g50vzZzAja0

Idag har det också blivit agilityträning med Myntha och det är ju alltid roligt..fast vädret var inte på min sida..det regnade non-stop under hela träningen som varade i 3h. Brrr mina fingrar var totalt bortdomnade på slutet. Skönt och komma hem sen..och få på sig varma och torra kläder!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, man ska våga ta steget :) Och räkna med att jag kommer och hälsar på dig i england, det är en sak som är klar! puss&kram /erika

Andrea sa...

erika - Absolut det MÅSTE du:)