fredag 2 maj 2008

Home again

Då är jag hemma i Sala! Känns alltid lite konstigt att komma hem..men efter någon dag så är det som om man inte skulle ha varit någon annanstans. Men efter att jag slutat plugga vill jag nog inte bo på landet..vill att det ska hända mer runt omkring..blir lite för ödsligt ibland..även om det kan vara skönt det med!
Blir alltid så trött när jag är hemma tror att jag kopplar av på ett annat sätt...kan ju vara för att jag slipper laga mat..haha

Idag har det blivit en tur till Västerås där jag har shoppat en hel del kläder..mer än vad jag hade tänkt men för en gångs skull så hittade jag flera saker som jag ville ha och som satt bra! :-) Har inte köpt byxor på något år nu..så det var verkligen dags...och nu drar jag en strl mindre! Najs! :-)

Nu ska jag iväg in till Sala och gymma och inviga mina nya träningskläder:-)

Lägger in en länk till en grymt bra låt!
http://www.youtube.com/watch?v=H2SmMmNw4OU&feature=related

Still hard but soft
Bitter but sweet...

Inga kommentarer: