torsdag 26 februari 2009

Envisa förkylning!!

Vad jag är trött på den här jädrans förkylningen! Har känt mig krasslig i snart 2v nu och det känns fortfarande inte bra. Sitter här med huvudvärk, illamående och träningsvärk. Yes..jag kunde inte hålla mig ifrån träningen, blev ett pass på gymmet igår eftersom jag då kände mig riktigt pigg..men det fick jag äta upp! Har iaf skön träningsvärk..eller ja så skönt är det kanske inte men det är iaf ett kvitto för att jag tränat, vilket är en skön känsla:)

Äter iaf bättre men inte så bra som jag vill göra, tror mycket beror på att jag inte kan träna. Tycker att jag tänker nyttigare när jag tränar.


Idag fyllde min lillebror Jonas 19år. GRATTIS! Tänk vad fort de går..kan inte fatta att han redan är 19..var ju inte länge sen jag var det och ändå är det nästan 4år sen. Känns som att alla runt omkring blir äldre och äldre men att jag står still..tyvärr så är ju inte det fallet. Får en märklig känsla när jag träffar på personer som jag kommer ihåg sen de var små och som jag inte sett på flera år och som nu är stora. Var har alla år emellan tagit vägen??

Nej nu vill jag inte bli äldre, jag som tyckte jag kunde stanna vid 20:) Men men..
Fick föresten tillbaka resultatet efter andra uppdraget i Kemi B och det fick jag också MVG på:) JIPPI! Känns så skönt! Nu är det bara att ladda för provet i Matte C, derivata...måste få godkänt. Blir pluggdag imorrn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Grattis vännen till mvg! Du är SÅ grym i allt du gör! =)
Nu får den ändå ta och ge sig den där förkylningen. Gillar det inte att den är så envis. Kör på med kosten. Jag hade jobbiga dagar från torsdag - måndag. Men nu är jag på banan igen. Bara att ta sig i kragen innan man sjunker för långt ner. Det här klarar du! Kör hårt!

Andrea sa...

Tack ska du ha:) Känns så bra! Vi är grymt duktiga båda två:)
Ja nu går det bättre med kosten iaf..har totalt tappad matlusten..haha inte likt mig som gillar att äta:)
Får ta och ses snart tycker jag!! Keep up the good work nu tjejen!