måndag 9 februari 2009

På darriga ben..

gick jag från gymmet idag! :) Härligt! Tränade redan kl 10, direkt efter matten. Blev ben och rygg.

Trodde att det skulle vara få på gymmet eftersom det var så tidigt (enligt mig iaf:) men det var tyvärr en del där, på mitt gym räknat så är 10pers ganska många:)
Tycker bäst om när det är få som tränar för då slipper jag vänta på att andra ska bli klara med redskapen och "risken" att någon skulle komma fram och prata är mindre :) Visst det är väl kul att att prata men inte när jag tränar.
Det är en som tränar på gymmet som tydligen gillar att prata med mig och det är nästan helt omöjligt att prata kortare än 10min och jag är ju inte sån att jag säger att jag inte har tid/vill att prata heller...så jag får väl skylla mig själv:)
.
Tog ut hundarna på en skön promenad efter att jag kommit hem. Så fint när solen lyser och snön glittrar:)

Nu är det dags för mellanmål!
Blir 2 skivor grovt osötat bröd med keso, avokado och skinka *MUMS*

Inga kommentarer: