måndag 13 juli 2009

Dagens träning

Började dagen med 60 min promenad. Gillar verkligen mina morgonpromenader, dom får mig att vakna till och få ny energi..helt enkelt det bästa sättet att starta dagen på. Sen in och äta gröt *mums* :)

Efter det till gymmet och köra...

Axlar
  • Militärpress i smithmaskin
  • Sittande hantelpress
  • Hantellyft åt sidan
  • Omvänd pecdec för baksida axel

Mage

  • snea situps
  • mage i maskin
Mer än så blev det inte idag men planerna för i morgon är ett pass på gymmet och ett löppass!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Ja, trots att man ibland måste gå upp tidigare för att hinna med en morgonpromenad så piggar de faktiskt upp. Jag brukar känna mig fräsch hela dagen efter en morgonpromenad ;) Och frukosten förståss ;P

emma sa...

Ambitiöst ;) Några planer för helgen? Krams

Jeanette sa...

hejhej! Nu skrev jag ut receptet på Omega3-brödet under bilden av bröden i min blogg. Hoppas jag inte glömt någon ingrediens (tror inte det i alla fall). Ha det superbra och lycka till med träningen! Kramar

Andrea sa...

Jennie - Ja jag älskar mina morgonpromenader och frukosten smakar såå mycket bättre efteråt:)

Emma - Tack:) Nu i helgen jobbar jag så det blir inte så mycket mer än att jobba och träna. Hoppas du ska göra något roligare!

Jeanette - Tack vännen! Då ska jag testa att baka det sen. Såg jättegott ut:) Kram