söndag 12 juli 2009

Edinburgh

Var några dagar sen vi kom hem från Skottland men var i stort sätt hem och vände då familjen skulle till Värmland och fira min farfar på hans 85års dag! Har också tävlat Agility i Skultuna och Mora där Myntha vann 2 lopp:)

Men det var jättebra i Edinburgh. Åkte dit med bror och syster och vi hade två fullplanerade heldagar där.

Bilder från Edinburgh

Nyttigaste frukosten som fanns att få på hotellet: Mackor med ost, tomat och sallad + chips(!).
Testade på att äta en riktig engelsk frukost också med bl.a. bacon, scrumbled eggs och korv..men jag håller mig till min gröt - bästa frukosten!
.
Peter och jag vid Edinburgh castle
.

Traskar i Royal Botanic Garden (en av värdens främsta botaniska trädgårdar). Måste man ju besöka :)

.
Vi som åkte:) Peter, jag och Erika
.
Nu hoppas jag på bättre väder så jag kan ut och springa ikväll!

2 kommentarer:

Karin sa...

Åh där har jag också varit! =)

Andrea sa...

Vad kul! :) Var du upp till Arthur's Seat när du var där? Så bra utsikt över hela staden:)