söndag 19 juli 2009

Dagens träning

Då var veckans träning avklarad! Har just kommit hem från gymmet där jag tränade ben och vader. Svettades som en gris men det känns som ett bevis på att man tränar på bra. Benen är också så stora muskelgrupper så man får verkligen ta i när man tränar dem. Det är jobbigt men känns så bra när man varje vecka tar sig igenom passet!

Startade dagen med en morgonpromenad på 60 min, hade tur för precis när jag kom in så började det regna :)

Ben
Knäböj
Utfall i smithmaskin med bräda
Benspark
Liggande lårcrul

Vader
Vadpress i smithmaskinen
Vadpress på ett ben

Hittade en gammal bild på Myntha när hon var valp. Då trodde vi att hon skulle växa i hennes lite för stora öron men det gjorde hon aldrig :)
.


Nu ska jag ta igen mig ett tag för sen blir det att jobba kväll!

2 kommentarer:

Vera sa...

Välkommen till "i form tillsammans" och lycka till :) Vi har i stort sett samma mål (jar har lite längre kvar) och samma intresse för styrketräning så jag får väl kika in här ibland och se hur det går för dig... MVH Vera

Andrea sa...

Vera - Tackar:) Då får jag kika in på din sida också, alltid kul när man har samma mål:)