söndag 24 januari 2010

Lugn skön helg

Så himla skönt att ha en lugn helg för en gångs skull! Har varit full rulle i 2 veckor nu och då har jag sovit i snitt 5-6h varje natt..vilket är alldeles för lite för mig!! Så nu har jag sovit ut och tagit det lugnt och känner att batterierna är uppladdade igen!

Träningen har kommit i andra hand under den här perioden, men blir mer nu när orken och tiden finns! Ska ev. åka Tjejvasan i Februari så då måste jag ut i skidspåret några gånger varje vecka. Åkte både idag och igår och har redan lyckats få skavsår på hälarna och en blåsa på handen..hur ska jag klara 3mil??!:) Åkte i ett "hundvänligt" spår så att Myntha också kunde följa med. Tycker det är mycket roligare när hon är det, för hon blir så ledsen om hon får vara hemma!
.

Sen åkte systeryster med hennes klass till Tanzania i fredags och de ska vara borta hela 3 veckor! Hon har skaffat en blogg där hon försöker uppdatera när hon kan. De ska bla åka på safari..gissa vem som är avundsjuk :) Hon kommer verkligen få ett minne för livet! Men 3 veckor går fort och hon är snart hemma igen, känns lite oroligt att hon är ända där borta..den lilla plutten :)
.

Dags för lite mat!

Inga kommentarer: