tisdag 5 januari 2010

Nu är glada julen slut slut slut...

men en jättebra jul har det varit! Fast jag har haft ågren över Styrketräningsteori-tentan jag har första dagen efter jullovet..har bara skjutit upp och skjutit upp dagen då jag skulle börja. Men i måndags kom vändningen! Då satt jag och Jenny och pluggade i 7 timmar och idag blev det 5! Så nu ser jag ljuset i tunneln :) Väldigt duktiga var vi!


Annars under lovet har jag...

Klippt lugg :)
.
Bakat pepparkakor
(Elin fick ett lite godare julkort i år:)

Ätit måånga apelsiner och mandariner - jättegott efter att man varit ute i kylan!

Mysigt vid granen och öppnat paket...
.
Kan ni gissa vad ett av paketen var?
Jooooo.....


En spikmatta!! :)


Många promenader har det också blivit med dessa sötnosar

Har också försökt underhålla en katt med överskottsenergi som inte vill gå ut p.g.a. snön och kylan...
På sommaren är han minsann aldrig hemma. Då är han alltid ute på upptäcktsfärder:)
.
.
Det var lite av min jul!

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh vilken härlig jul du verkar ha haft. :) Önskar dig ett underbart 2010! Kramar

Elin sa...

jag blev mycket glad för mina goda julkort :d har du sett att jag har skaffat mig en ny blogg? http://www.fabulouselin.blogg.se
jag har länkat till din blogg, om ja fick de =) ha de fint!! kran frpn kusinvitamin! :P

Peter sa...

Överskottsenergi ja, gick han inte lös på prydnadstomtarna där i fönstret sen?

Trädgårdsingenjören sa...

Hej!
Har du slutat hos oss i Alnarp? Såg att du läser till nåt spännande med träning i upsala?! Låter super kul! Har du get upp trädgårds jobben?
Kram Gry

Andrea sa...

Nett - Ja min jul var riktigt skön!:) Hoppas 2010 blir ett toppenår för dig med! Kram!

Elin - Haha ja jag hoppas de smakade bra! Klart du får det, ska länka till din också:) kramis

Peter - Jo han attackerade dom flera gånger, tror dom blev lite tilltufsade:)

Gry - Hejsan! Jo jag har slutat på Alnarp, kom in på en Hälsoutvecklarutbildning i Uppsala och bestämde mig för att testa på den:) Trivs jättebra så det valet ångrar jag inte även om det inte är helt omöjligt att jag kommer jobba inom trädgård sen:) Hur går det själv med plugg/jobb? Fullt upp med x-jobbet? Kram kram