fredag 29 januari 2010

Simmat 60 längder

Blev lite lugnare träning idag! Jag och Jonas åkte till badhuset och simmade. Var riktigt skönt, blir trött på ett helt annat sätt när man simmar än vid annan träning. Blir liksom trött och avslappnad i hela kroppen:) Avverkade 60 längder utan att vila, tempot var inte speciellt högt men de sista längderna jag simmar försöker jag alltid simma så fort jag kan för att få upp pulsen. Konstig känsla det där att svettas när man simmar i vatten!

När jag var liten så kunde jag vara i hur länge som helst, var mest under vattnet än över:) Kommer ihåg när jag och kusin Elin absolut skulle bada en sensommardag i Färjan när det spöregnade och var riktigt kallt i luften. Så badkrukor var vi inte när vi var mindre...nu är är vi nog det tyvärr :) Har som mål varje sommar att bada minst 1 gång ute!

Det här året borde jag fixa det..fast det kommer i så fall inte bli någon lugn simtur.. :)

Inga kommentarer: