tisdag 17 juni 2008

Bra träningsdag

Dagen började 05.30 då väckarklockan ringde..är det något ljud som jag hatar så är det väckarklocksljud! Men har lärt mig att det är lika bra att gå upp på en gång istället för att dra ut på lidandet..sen har jag ställt klockan några meter från sängen så då måste man ju ändå upp för att stänga av den :-)

Har börjat gå dubbelt i hemtjänsten i Heby. Är på ett nytt ställe det här året så det är nya pensionärer att åka till så det är mycket nytt i början..svårast är ju att komma ihåg alla namnen och var alla bor. Gick 8h idag.

Sen bar det av hem och äta..var jättehungrig. Är ju van vid att äta var tredje timme men det enda som är inräknat under dagen är ju lunch..så det är inte alltid jag hinner äta något utöver det. Men men..åkte en sväng till xrzice i Sala och betalade för 2 månader på gymmet där..ska ju inte ligga på latsidan bara för att det är sommar heller :-) Blev ett bra pass..axlar, biceps och triceps stod på schemat. Efter det hem och ut och springa min 5,6km runda med Myntha och Charlie. Hade tänkt springa lugnt då jag var trött men icke..måste ju försöka springa under 30 min och det lyckades jag med :-) Så idag har det blivit 8h rännande på jobbet, 1h på gymmet och 30min löpning! Nice

Nu ska jag sova.. ska jobba kväll imorrn men dumt att lägga sig för sent ändå! Natti

/ Andrea

Inga kommentarer: