lördag 28 juni 2008

Vill ha en våg


för att kolla så det går åt rätt håll! Är verkligen beroende av vågen då den visar så tydligt om balansen mat/motion är okej. Så jag måste få mamma att köpa en digital våg nu när jag är hemma..för det håller inte annars! Känslan just nu är att det är kosten jag måste ändra för att det ska hända något. Jag har trots allt en ca 5 kg kvar och då kan jag inte försöka halvdant.
Blir vågköp på måndag har jag bestämt!

Idag har jag jobbat 07.00 till 11.00, var trött för jag kom inte i säng i tid igår. Sen har jag hunnit med lite av varje under dagen..tränat agility, spelat badminton..var så nära att slå brorsan :-) och efter det en löprunda med bror min, hade ett bra tempo de första 4km (20 min) men den sista 1,6 km var seg..hade hoppats på en bättre tid men orkade inte pressa mig. Men sprang ändå bättre än vad jag gjort på länge, strax över 29 min :-)

Ska försöka kontakta Sandra (dietisten) och göra en ny fett% mätning..formen känns inte alls så bra som den skulle ha kunna varit men någon skillnad borde det vara.

Nu ska jag ta en prottedrink och sen blir det sängen för mig! .

/Andrea

Inga kommentarer: