söndag 22 juni 2008

Ledig söndag

Så skönt att vara ledig :-) Har jobbat nästan hela veckan och i lördags 10h, från 7-11 och sem 16-22..jobbigt! Timmarna mitt på dagen som jag var ledig gick väldigt fort..sov någon timme också o det gjorde ju inte den saken bättre..men då fick jag lite mer energi till kvällspasset.
Men som sagt ledig idag! Blev en morgonpromenad på 80 min med hundarna och sen kände jag mig totalt slut..inte likt mig men tröttheten från allt jobbande gjorde sig nog påminnd då. Så det blev några timmar vila innan jag kvicknade till och åkte med brorsan in till stan. Gymmade en timme på gymmet (rygg och bröst) och cyklade sedan hem..i motvind såklart..men då är det bättre träning! Måste ju se det positivt :-) Tror det är ca 1,2 mil. Direkt efter det blev det att lassa bilen med 4 hundar och syster och köra till Sala Bk för agilityträning! Gick riktigt bra:-) Ska ju tävla med Charlie snart på CollieSM och vi hade behövt några veckor till för att bli samspelta igen..men det får ju gå ändå..ska bli roligt!

Nej nu ska jag ut och spela bedminton o sen sova. Klockan ringer 05.30 imorrn då jag nog ska cykla till jobbet, en sträcka på 1,5 mil. Kommer ha en timme på mig, lite mycket men jag vill inte stressa på morronen..vem vet det kan ju vara världens motvind!

/Andrea

Inga kommentarer: