måndag 15 december 2008

På resande fot

Nu är jag på resande fot! Helgen har tillbringats i Lomma hos en kompis som bodde i samma korridor som mig då jag pluggade där... låter som om det var flera år sen men det var så sent som i somras jag drog flyttlasset norrut igen. Var så roligt att träffa många som jag inte sett på ett halvår nu..men det kändes faktiskt inte alls så länge..kändes som om det var igår jag var där senast. Men jag har haft en toppenhelg och mycket hann vi med på bara 2dagar:) Vi har shoppat i Lund, gymmat på vårt gamla träningsställe bland alla bodybuilders:) och sist men absolut inte minst gick vi på Luciafesten!
Det var en sittning med 230pers. och jag hade turen att hamna bredvid jättetrevliga människor (var platsbestämt så mycket hänger på hur rolig middagen är beroende på vilka man sitter bredvid). Blev prat, sång och god mat (julbord)..och efter det fortsatte festen en trappa ner..
. Här sitter jag med min bordsherre :)
.
På söndags eftermiddan tog jag tåget till Göteborg för att hälsa på min bror som pluggar där! Har hunnit köpa en del julklappar så kanske slipper jag sista minuten stressen innan julafton i år..:) Vilket jag alltid brukar lyckas med annars...haha
.
Ha det gött!

Inga kommentarer: