måndag 23 mars 2009

Härligt!

Har fått en så bra start på dagen! Först 20 minuters morgonpromenad (han inte gå längre) men jag blev riktigt pigg ändå. Sen in till stan för att ha Matte och efter det raka vägen till gymmet för att köra slut på axlarna och magen. Allt detta hinner jag göra innan kl 11. Då känner man sig effektiv!

De senaste dagarnas träning:

Fredag: Morgonpromenad: 50 min, Gym: Rygg, biceps och mage
Lördag: Morgonpromenad 65 min, Gym: bröst och triceps
Söndag: Morgonpromenad 60 min, Gym: ben och vader
Måndag: Morgonpromenad 20 min, Gym: axlar och mage

Ska försöka hinna in på ett spinningpass ikväll också om jag hinner med allt jag ska plugga innan! Så det är bäst jag börjar med det nu så jag hinner träna mer sen:)
Verkar som att jag får vara frisk nu :)

Inga kommentarer: