söndag 15 mars 2009

Ropa inte hej..

innan du är över bäcken! Nu har jag ont i halsen igen..fattar inte att det aldrig kan bli bra. Får väl vila mig i form ett tag till..usch!

Helgen har trots halsont varit jättebra! Var på spa i Falun med Dennis, hans mamma + sambo och Dennis syster med kille. Kvällen började med ett dopp i poolen och sen en stund i bastun. Tycker det är såå skönt att basta:) Speciellt efter att man tränat eller simmat innan så är det härligt att ha en varm stund efteråt att varva ner på. Efter det var jag riktigt trött så när vi sen kom upp på rummet så skulle vi bara vila ett litet tag..men somnade och sov 1 1/2h och vaknade strax innan det var dags att gå till en restaurang som vi skulle äta på:) Oops!

På restaurangen åt jag struts, aldrig ätit det innan men det var riktigt gott! Kvällen avslutades med några timmar på Harrys. Där vi träffade på Disco-Kjelle.
http://www.youtube.com/watch?v=hVcd-qTGjJ8

Idag så startade dagen med en god frukostbuffé och sen fick Dennis och jag vår massage. Det var verkligen jätteskönt, älskar att få massage och det känns skönt att mjuka upp musklerna efter all träning.
Sen bar det av hemåt igen!

Får se när jag kan börja träna igen...nu har jag varit dålig i stort sett 1 månad!
Vill bli frisk nu!!!

Inga kommentarer: