torsdag 12 mars 2009

Äntligen

Nu är jag äntligen frisk. Tog 3 långa veckor innan jag kunde köra på som vanligt med träningen igen och det känns sååå skönt att få röra på mig! Kosten har varit katastrof och nu känns det verkligen inte bra...MEN det är bara att glömma det som varit och tänka nyttigare igen.

Har varit i kontakt med en tjej som tävlar i bodyfitness och atleticfitness som ska lägga upp ett kost och träningsschema till mig. Känner att jag helt enkelt vill ha ett upplägg som det bara är att följa och som kommer ge resultat när jag följer det. Kommer även ha lite kontakt under tiden så det känns verkligen super. Ska bli spännande att få uppläggen sen och motiverade att få något nytt att följa:)

Har även köpt en löparjacka och är nu på jakt efter löparbyxor. Vill ha riktiga träningskläder som "andas" när jag börjar mina vanliga joggingturer så fort snön försvinner!

Nu ska jag plugga Kemi!

Inga kommentarer: