fredag 20 mars 2009

Tränat idag:)

Tänk att man kan bli så glad av att få träna:) Har varit dåligt med träning i över 1 månad nu p.g.a. min envisa förkylning, så jag får hoppas att den gett med sig nu. Har verkligen längtat efter träningen och imorse hade jag inte ont i halsen så då körde jag ett pass på gymmet. Kände att jag tappat en del i styrka, orkade inte så mycket som jag gjorde innan, men så otroligt skönt det var att bara få lyfta vikterna och känna att musklerna fick jobba!

Har fått mina kost och träningsupplägg nu och är riktigt taggad att ta tag ordentligt med kosten och träningen. Ska bli så kul:)
Imorgon blir det morgonjogg om kroppen känns okej.
Hoppas jag får vara frisk nu för nu vill jag ge järnet med mitt nya roliga och inspirerande upplägg:)


Träningen idag: Rask morgonpromenad 50min och Gym: rygg, biceps och mage. Riktigt najs.

Har föresten sett flera svanar komma flygandes idag. Längtar tills snön försvinner och att tussilagorna kommer fram! Men lite vårigt känns det allt ändå:)

Kram o hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör hårt nu vännen! Nya friska tag. Ibland hamnar man i situationer som gör att träningen blir lidandes ett litet tag. Men det är bara att köra på igen så fort man kan. Du är en riktig kämpe! Ge allt! =)

Andrea sa...

Det ska jag absolut göra!! Nu jäklar..:) Tycker att vi borde klura ut en belöning till oss sen till sommaren..för nog ska man få unna sig något när man varit duktig! Kör på nu:)