måndag 4 maj 2009

Springa tills jag spyr

Nej inte riktigt men nästan.. var ute och sprang min vanliga runda på 45 minuter som jag gör 3ggr/v och kände mig riktigt pigg under hela passet och efteråt. Men efter att jag ätit så började jag må illa..och det slutade med att maten kom upp igen :( Har mått illa flera gånger efter att jag sprungit nu och det är inte roligt! Måste vara att magen blir extra känslig efteråt och att jag då inte kan äta "tung" mat så direkt inpå passet. Får testa att bara ta en proteindrink och banan efteråt sen.

Hur som helst så gör jag inget annat än att plugga just nu känns det som. Har skrivit sista provet i Matte C idag och har det sista slutprovet på hela kursen nästa vecka. Har kommit halvägs med fysiken..och allt ska vara klart i slutet av Maj. Så det är bara plugg som gäller nu! Längtar så till sommaren då allt är klart...

Dags att läsa lite Fysik innan det blir sovdags!

2 kommentarer:

Sara sa...

SNygg blogg, Ha en fin dag! Kram

Andrea sa...

Kul att du tycker det:) Hoppas din dag var bra! Kram