måndag 28 januari 2008

Stressigt

Mycket att hinna med nu...både exjobb och grupparbete. Så kvällens taekwondopass får stå åt sidan för exjobbsplugg..inte alls roligt men om jag hade tränat det så skulle det inte ha blivit något pluggat alls idag. Men jag ska ut och springa en runda med Myntha om en liten stund så jag skippar inte träningen helt och Myntha måste ju ändå ut!

Är så oootroligt trött på skolan nu är noll motiverad och det är så svårt att börja..man brukar ju säga som så att "bara man börjar så har man gjort halva arbetet"..och ja det ligger helt klart någonting i det! Ska åka hem om 2 veckor och då kanske vi ska ta en sista minuten eller åka upp till stugan i fjällen så då kommer det verkligen inte bli mycket pluggat så det gäller att ligga i nu! Men det ska bli skönt att komma iväg på något vare sig det blir en sol eller skidsemester :) Bara få slappna av lite...

Nej nu ska vi ge oss ut både Myntha och jag har reflexväst så vi ska synas i mörkret..haha. Det är runt 5 grader ute så det är lagom kallt synd bara att det är så blött ute för då kommer vi inte vara så vackra när vi kommer in..så det blir en dusch för lilla damen också..kommer inte att uppskattas:)

Slänger in den här bilden då jag och min bror skojat lite om mördarsniglar..varför man kallar dom det, heter ju egentligen spanska skogssniglar...mördarsniglar låter ju lite läskigt..:) Haha



1 kommentar:

Anonym sa...

oj! är det bara två veckor till det att du kommer! skoj hörredu! =) och tänk ifall vi skulle få en sista minuten resa, vilket vi troligen inte får, men så underbart det skulle vara! =) Ha det bra andrea! / lillasyster