måndag 7 januari 2008

Jag lever..

har bara inte orkat blogga när jag varit hemma! Men nu är jag tillbaka i skåne igen. Det har varit jätteskönt att vara hemma och träffa alla. Behöver ett break från skåne och plugget ibland :-)
Men nu är det nya tag som gäller ska börja med mitt kostprogram i morgon som jag fått från dietisten jag träffade förut, hon ska skicka det ikväll så det ska bli spännande att se hur hon lagt upp det!
Hm kollar på vädret nu hemma ska det snöa och här i skåne regna..fy vad trött jag är på regn. Kommer regna ända tills på fredag..vilken tur att jag fick ett paraply i julklapp :-)

Nu ska jag kolla upp vad jag ska säga i morgon då vi ska presentera våra arbeten och opponera på en annans. Blir sammanlagt 15 min så det är nog bäst jag gör det nu istället!

Inga kommentarer: