tisdag 20 januari 2009

Beroende?

Dricker te nästan lika mycket som min bror dricker mjölk..d.v.s. mycket :) Blir en stor kopp till frukost, en under dagen och en på kvällen (mysigare att sitta och plugga med en kopp te..haha). Att te (speciellt grönt) också är bra för förbränningen gör ju inte heller saken värre!

Efter matten åkte jag och tränade, det blev som sagt biceps, bröst och mage. Varje gång jag är på gymmet (3ggr/v) eller kickboxningen (2ggr/v) så känns det så bra, blir gladare och piggare av att träna (psykiskt;). Ju jobbigare träningen är desto bättre känns det, skönt att låta kroppen få ta i lite! Tränar jag tex ben på gymmet ska det vara svårt att gå nerför trappen från gymmet sen för att benen ska vara alldeles slut:)

Tror jag har blivit beroende av träning, måste träna för att må bra! Tycker då att det är bättre att bli beroende av det än något annat mindre bra...



Nu är det plugg som gäller!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Nu blev jag sugen på lösgodis. :( *haha* På riktigt... har inte ätit något onyttigt på två dagar. :) Ha det superbra och glöm inte vilan mellan träningspassen. Kramar

Anonym sa...

Åh fyyyy vad elak du är...jag blev också sjukt sugen nu bara för det!
Har inte ätit sedan nyår =) Stolt!
Inte läsk eller godis! Wiiieeee men nu funderar jag seriöst på att bryta trenden...Kram!

Anonym sa...

Hur gick det med BFL? :)

Andrea sa...

Jeanette - Blev också lite sugen faktiskt men fick vänta tills idag då det är lördag, så mörk choklad blir det idag:) Nej då vilan glöms inte bort!:) Ha det fint! kram kram!

Karin - Haha ja ibland får man vara lite elak;)Väldigt duktigt att inte äta godis sen nyår men det blev kanske nått efter denna bilden?:) Kram!

Fialotta - Det gick bra med BFL höll dock inte på till punkt och pricka de 12v med med BFL. Men har tagit mycket därifrån som jag tänker på när jag tränar idag. Tycker att boken är riktigt bra, stog mycket om det mentala som jag tycker är väldigt viktigt:) Ska du börja med BFL?