söndag 30 mars 2008

Glömsk...jag? Nää..

Vi ändrade ju om till sommartid inatt och jag hade naturligtvis glömt det. Så jag tuffade vidare på den gamla tiden och märkte inget förens jag stod utanför mataffären och kunde inte fatta varför de var stängt en timme för tidigt...så gick det upp ett ljus..sommartid! Så nu blev det lite knepigt att hinna med det jag skulle ikväll..aja får skylla mig själv!

Började i alla fall dagen med att traska till agilitybanan och träna agility med Myntha. Med promenaden dit/tillbaka och träning blev det 3h. Vi ska börja på en tävlingskurs på tisdag så jag kände att det skulle vara bra att friska upp agilityn...och det gick jättebra! Myntha var riktigt taggad och ville jobba så kombinationerna jag körde gick bra, blev det fel så är det alltid mitt fel. Hunden har aldrig fel! Då är det matte/husse som tränat dåligt eller är otydlig :-) Längtar till tisdagen, äntligen börjar agilitysäsongen!!

Blev också ett träningspass på gymmet så v13 blev såhär:

Måndag: Vilodag
Tisdag: Vilodag
Onsdag: Gym: Ben o mage
Torsdag: Rygg, bröst o vader
Fredag: Taekwondo
Lördag: Vilodag
Söndag: Gym: Axlar, biceps och triceps

Yes och igår hade vi knytis med klassen, det var rikigt trevligt med god mat. Gillar att göra efterrätter så det blev en glassig cheesecake som inte är så nyttig men väldigt god :-) Hade alltså ätardag igår..funderade ett tag att inte ha det men det skulle bli väldigt tråkigt vill ju smaka på det de andra gjort! Blev lite alkohol också och de innehåller ju massor av kalorier... Sen bar det iväg till eftersläppet till Gemenskapshetsmiddagen och de hade flowerpower tema så man var ju hippie då! Tyckte jag såg rätt tokig ut men jag var långt ifrån värst vissa var utklädda till bin och blommor..haha!



Det har varit en riktigt bra helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste fråga, är det där nåt ragg från hippiefesten? Haha

Andrea sa...

peter - Ja, är han inte söt?!:)