onsdag 26 mars 2008

God kväll..

Yes ännu en dag som jag klarat av med kost och träning=) Jag har ändrat om kosten lite mer och nu ser den ut ung. såhär..

Frukost:
omelett på 2 ägg, tomat, skinka, äpple, mivitotal, omega 3
Mellis:
äpple, nötter
Lunch:
magert protein, sallad, bra fett av ngt slag tex, nötter, avokado olivolja m.m. omgea 3
Mellis:
Innan träning..
medellångsamma kolhydrater, minikeso, skina, 1/2 avokado
Efter träning..
proteindrink, snabba kolhydrater
(de dagar jag inte tränar utesluter jag kolhydrater helt)
Middag:
...som lunchen..
Kvällsmål:
proteindrink, äpple, te

Japp så ser det ut:-) Kommer träna mer lågintensivt nu både vad gäller gymträning och cardio..eftersom jag inte har den energin för att orka med tuffare pass. Det inte är bra i längden att ligga på för lågt kolhydratintag..kolhydraterna är hjärnans bränsle och man blir seg i skallen av för lite kolhydrater..men det ska jag nog klara av..:-) Detta program kommer jag endast följa tills jag nått det målet jag satt upp..att komma under 60-sträcket eller då kroppen känns bra. Man ska ju som sagt inte stirra sig blind på vågen utan ha kläderna och spegeln som måttstock istället. Förhoppningsvis kommer jag kolla fett% nästa gång jag är hemma..i början på maj och då j*vlar ska det vara skillnad!!

Idag har det iaf blivit 3h promenerande och 1h på gymmet där det blev ben och mage.

Dags och sova nu!

//Andrea

Inga kommentarer: