tisdag 18 december 2007

Katastrof!

Var och klippte och färgade håret idag. Tänkte det skulle vara skoj och testa på en mörkare färg och sa att jag ville ha en varm mörkbrun färg och ljusare slingor över...resultatet: SVART! AHHHHH
Ser verkligen hemskt ut och det är ingen lyster i färgen heller utan den är matt och tråkig. Så frisören skulle göra om imorrn..hoppas verkligen inte jag får betala för det. Usch känner mig ledsen faktiskt...betala för något som blir så fult. Tyckte att jag var så tydlig med hur jag ville ha det men ändå blev det så fel :-( Aja ska ta med en bild imorgon på en färg som jag hade velat ha..så får vi se...kan ju inte bli värre iaf! Tur att det är vinter så man kan ha mössa..hehe.

Var iväg en sväng till gymmet och var nära att vända när jag hörde att det var mycket folk där...bara p.g.a. frisyren...hm måste bli bättre imorgon för såhär kan jag ju inte ha det. Hade i alla fall ett hårband som dolde en del..ser ju ut som jag vet inte vad annars..hujedamej!

Såhär ser håret ut nu ungefär...skulle inte kalla den färgen för något annat än SVART!


Dom här två färgkombinationerna hade jag velat ha, en varm mörkbrun färg underst med ljusare slingor över...aja som Peter sa det kunde ha varit värre..håret kunde ha ramlat av...glädjespridaren där :-)


Nej nu ska jag ta och städa klart och börja packa..åker ju hem imorrn..hoppas håret är i visbart skick då!

Inga kommentarer: