onsdag 5 december 2007

Trötter


Har varit dåligt med bloggandet ett tag nu, har inte haft ork att sitta med det. Känner mig helt slut hela jag, har varit totalt orkeslös i flera dagar nu. Att bara ta sig till skolan för 3h känns som ett stort projekt och innan jag kommer iväg till träningen...ojoj. Men jag har hittills alltid kommit iväg även om det tagit emot som skjutton, men bara jag är där så går det bra! Tror att mycket har att göra med vädret..regnigt, grått och trist ute..sen hjälper det ju inte att det är så få timmar det är ljust nu heller. Jag är nog lite skoltrött också..är ju i slutet på terminen..men det är bara att kämpa på!
.
Nu vill jag åka hem! Blir hemresa den 18/12 och det ska bli så skönt. Är nu lite mer än 1 månad sen jag var hemma sist och allt som allt har jag varit hemma 6 dar på 4 månader..inte mycket!
När jag är hemma ska jag julbaka :-) Kommer bli lussebullar, pepparkakor och något julgodis. Älskar att baka till julen, det är så mysigt! Då ska man lyssna på julmusik, drika glögg och smaka på pepparkaksdegen.. :-) Naturligtvis ska det vara snö ute..ingen julafton utan snö!
.
Här kommer mitt träningsresultat för v 48:
Måndag: Sjuk
Tisdag: Sjuk
Onsdag: Sjuk
Torsdag: Vilodag
Fredag: Dubbel Taekwondo 3h
Lördag: Vilodag
Söndag: Jogging 25 min, Taekwondo 2 h
.
Blev ju mindre träning denna vecka p.g.a. min förkylning. Skulle ha gymmat på lördagen men hade storstädning av mitt rum istället, dumt att gymmet stänger kl 18.00 på lördagar!
I söndags så sprang jag en 4km runda med Corinne och Matilda, brukar alltid springa själv då jag tycker bäst om det..men det var faktiskt skoj att springa med de andra! Matilda tyckte det såg ut att gå så lätt för mig..och det var ju roligt att höra! :-) Men jag brukar springa en runda hemma på ca 5,6 km på ca 30 min så jag borde inte ha några problem.
Nån timme efter det taekwondo, är ju snart dags för gradering så vi tränade en del på de sparkar, slag och blockeringar som behövs för respektive bälte. Körde även en del boxning och jag slog upp såret på knogen igen..kommer aldrig att få läka!
.
Nej, nu ska jag ta och vila lite :-)




Inga kommentarer: