fredag 23 november 2007

Ajaj

Känner mig totalt mörbultad, bara att räkna alla blåmärken sen jag fått från taekwondoträningen..blir nog en hel del som dyker upp.
Vi skulle lära oss att ta emot smällar så vi körde Pitt-Chagi (en slags spark) mot mitslar som vi höll mot magen (vi hade också västar på oss) men kör man med en kille på 80 -90kg så känns sparkarna! Ajaj...
Hoppade på nästa taekwondo pass också och då blev det b la. sparring så det blev fler smällar..så allt som allt blev det 3 timmar taekwondo..det var tufft men kul :-)

Efter blev det en 30min jogging med Myntha, hon ville ut och jag hann inte duscha emellan så det var att välja mellan att gå och bli kall eller att jogga och fortsätta hålla sig varm!

Gjorde en proteinsmoothie efter att jag kom in och den blev jättegod! Det här hade jag i:

Bär smoothie:
1 skopa jordgubbsprotein
1/2 lätt kesella
4 dl lättmjölk
hallon
jordgubbar
sötningsmedel

Det mixas ihop och ställs sen kallt ett tag. Smakar som yoghurt men mycket godare...mums:-)

Resten av kvällen har jag tagit det lugnt, tycker det är ganska välförtjänt! I morgon blir det Glitterfesten på skolan så jag hoppas att jag inte är alltför stel och inte får för många blåmärken :-)

Kram kram

Inga kommentarer: