torsdag 29 november 2007

På bättringsvägen!

Sådär...äntligen börjar jag känna mig bättre! Har varit total förkyld sen i måndags..inge roligt! Så jag har varit hemma och kurerat mig några dagar och det tror jag har gjort att jag blev bättre snabbare. Ska se hur jag känner mig i morgon om jag kan gå på taekwondon, känner att jag måste göra något snart..promenader räcker inte :-)

Har nu blivit 4 ofrivilliga vilodagar, men det kanske ändå var rätt bra med tanke på att jag tränat ganska mycket i några veckor så nu har kroppen fått återhämta sig lite...om man ska se positivt på det hela alltså..:-)

Idag lagade jag en rätt nyttig Tacopaj, med riven morot till..smarrigt!

Tycker det är roligt att laga mat..bara jag har tid! Har letat upp en massa nyttiga och spännande recept som jag ska testa :-)

Nu ska jag jobba med designuppgiften som vi ska vara klara med innan jul, tänkte göra något ovanligt för en gångs skull..börja i tid! :-) Men det är roligt också och då tar det inte emot att sätta sig med det.

Ha de fint!

Inga kommentarer: