onsdag 21 november 2007

Resultat v 46

Här kommer min träning och resultat för v 46:

Måndag: Taekwondo 1 1/2h
Tisdag: Morgonjogging 40 min
Onsdag: Gym: Rygg, bröst och vader 50 min
Torsdag: Morgonjogging 40 min, Gym: Axlar, biceps och triceps
Fredag: Morgonjogging 45 min, Taekwondo 1 1/2 h, jogging 30 min
Lördag: Vilodag
Söndag: Taekwondo 2 h, jogging 30 min

+ 1 h morgonpromenad (då jag inte joggade på morgonen) och fler promenader under dagen.

och så till vikten: + 0,3 kg

Träningen har funkat bra under veckan men till helgen åt jag för mycket kolisar så därför + på vågen. Ska väga mig på fredagarna i fortsättnigen så det kan bli en morot inför helgen :-)
Köpte en glass på lördagen men annars har jag hållt mig undan från godis och annat onyttigt i 2 veckor nu, känner inget sug alls!

Inga kommentarer: