måndag 5 november 2007

Starten har gått!

Då har starten gått och början jag fick var inte precis klockren... :-/
Började med att jag vaknade kallsvettig och magsjuk och det höll i sig strax innan jag skulle med tåget kl 13.00...då jag skulle åka ner till skolan igen efter en vecka hemma.
Det var jobbigt för varje gång jag skulle göra nått så blev jag jättevarm och det kändes verligen inte bra..funderade ett tag på att avboka tågbiljetten men som tur var så blev jag piggare sen. Så jag har averkat en 5 1/2 timmes tågresa ner till Lund och sen buss till Lomma..segt att sitta still så länge!

Eftersom jag inte mått så bra så har jag inte ätit så mycket idag blev:
Lunch: Moussaka
Mellanmål: 2 bananer
Middag: Lax med sallad
Nej dags att sova! Natti natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej andrea! jag är inne och skikar på din blogg :) not fun att vara magsjuk, hoppas du är fisk och kry nu! pusselipuss / sis
ps. du hade skrivit såhär i ditt senaste inlägg: Eftersom jag inte mått så bra så har jag inte ätit så mycket idag blev...
jag tror minsann du glömt ett par ord eller två där i slutet:)

Anonym sa...

alltså jag kan inte stava.. kikar* och frisk*