fredag 9 november 2007

Blåsigt värre

Ojoj vad det har varit blåsigt ute idag! Morgonpromenaden blev dubbelt så jobbig när det blåste så mycket så man knappt tog sig framåt..men då fick jag ju ta i mer så det blev ju bättre träning då! Går alltid längst havet och såhär fint var det för några veckor sen..så såg det inte ut dag :-)



Träning
Morgonpromenad 1h
Promenad 45 min
Taekwondo 1 1/2h

Mat
Frukost: Gröt m.m.
Mellanmål: Russin
Lunch: 1/2 fiskgratäng (jag vet färdiglagad köpmat är inte det bästa men men), morot, 2 hårda mackor
Mellanmål: Banan, äpple
Middag: 1 avokado, skinka, banan, apelsin, cottifrutti
Kvällsmål: Äpple

Kollar på en film nu...borde egentligen plugga men jag klarar helt enkelt inte det..jag och pluggning går inte alltid ihop.

Trevlig fortsättning på fredagskvällen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!
Kul att du börjat blogga... jag läser och blir ju lite inspirerad att ta tag i min egen form på samma gång =)
Jättefint kort på dig och Myntha!
Sköt om dej!!
//Kramar Tomas

Andrea sa...

Hej Tomas!
Vad roligt att höra från dig och att du läser min blogg! Absolut bara att börja träna..fixa blogg du med så ska jag hålla ögonen på dig
:-) Det är ett bra sätt att komma igång på då andra ser vad man gör och kan säga till ifall man börjar slappa till sig;-)
Tack så mycket, sköt om dig du med!
Kram kram